З будь -якою подією, яка може відбуватися з формою, можна пов`язати фрагмент програми, який буде виконуватися одразу після настання цієї події.Такий фрагмент програми називають обробником події. Обробник події, пов`язаний з певним об`єктом, називають методом цього об`єкта.
Середовище Lazarus за замовчуванням оформлює обробник події як процедуру.Процедура-
це окремо виділена частина програми, яка має своє ім`я і яку можна за цим іменем запустити на виконання .
Команди процедури записуються між двома словами begin (англ. begin - початок) і еnd (англ.еnd- кінець).Звертаємо вашу увагу, що ці слова відіграють роль відповідно відкриваючої та закриваючої дужки (операторні дужки), що визначають початок і закінчення процедури.
Після слова еnd у кінці процедури повинна стояти крапка з комою(;). Кожна команда процедури також повинна закінчуватися крапкою з комою(;).
Якщо потрібно, щоб у результаті виконання процедури змінилося значення певної властивості форми, процедура повинна містити команду присвоювання. Вона може мати такий вигляд:
<ім`я об`єкта>.<назва властивості>:=<значення або вираз>;
або такий:
<ім`я об`єкта>.<назва властивості>:= <ім`я об`єкта>.<назва властивості> + <значення або вираз>;
Для відкриття вікна повідомлень і виведення на ньому потрібного текстового повідомлення використовується команда SnowMessage(`<текст>`);
Комментарии
Отправить комментарий