Комп'ютерна програма - це алгоритми опрацюванняданих, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером.
У процесі своєї роботи програма опрацьовує дані.
Дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв (наприклад, з клавіатури або від датчика температури) або від іншої програми, аюо з іншого джерелаь (наприклад, з текстового файлу), називають вхідними (початковими) даними. Деякі програми працюють без вхідних даних.
Під час виконання програми утворюється і опрацьовується й інші дані, які називають порожними даними.
Мову, яку використовують для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, називають мовою програмування.
Кожна мова програмування має такі складові:
- Алфавіт - множина символів, з яких утворювати слова і речення цієї мови.
- Словнк - набір слів, які використовуються в цій мові.
- Синтаксис - правила складання і запису мовних кострукцій: не словникових слів і речень.
- Семантику - встановлене однозначне тлумачення мовних конструкцій, правил їх виконання.
Середовище розробки програм Lazarus складається з:
- текстового редактора для введення і редагування тексту програм;
- компілятора для перекладу програми з мови програмування Object Pascal на мову конад, які може виконати процесор комп'ютера;
- засобів налагодження програми для пошуку в ній помилок;
- довідкової системи
та інших компонентів.
Форма - це об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти, зокрема, кнопки, поля, меню, смуги прокручування та ін. Під час виконання проекту форма відкривається як вікно прикладної програми, виконання проекту форма відкривається як вікно прикладної програми, на якому всі об'єкти .розміщення на формі.
Приклади деяких властивостей форми :
Name - її знфчення визначає ім'я форми як об'єкта:
Caption - її значення визначає текст у рядку заголовка форми:
Color - її значення визначає колір фону форми:
Heiqht - її знячення визначає висоту вікна в пікселях (піксель - це точка графічного зоображення на екрані ):
Width - її значення визначає ширину вікна в пікселях:
Top - її значення визначає відстань (у пікселях) від верхньої межі вікна до верхньої межі екрана:
Left - її значення визначає відстань (у пікселях)від лівоїмежі вікна до лівої межі екрана.
У процесі своєї роботи програма опрацьовує дані.
Дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв (наприклад, з клавіатури або від датчика температури) або від іншої програми, аюо з іншого джерелаь (наприклад, з текстового файлу), називають вхідними (початковими) даними. Деякі програми працюють без вхідних даних.
Під час виконання програми утворюється і опрацьовується й інші дані, які називають порожними даними.
Мову, яку використовують для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, називають мовою програмування.
Кожна мова програмування має такі складові:
Форма - це об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти, зокрема, кнопки, поля, меню, смуги прокручування та ін. Під час виконання проекту форма відкривається як вікно прикладної програми, виконання проекту форма відкривається як вікно прикладної програми, на якому всі об'єкти .розміщення на формі.
Приклади деяких властивостей форми :
Name - її знфчення визначає ім'я форми як об'єкта:
Caption - її значення визначає текст у рядку заголовка форми:
Color - її значення визначає колір фону форми:
Heiqht - її знячення визначає висоту вікна в пікселях (піксель - це точка графічного зоображення на екрані ):
Width - її значення визначає ширину вікна в пікселях:
Top - її значення визначає відстань (у пікселях) від верхньої межі вікна до верхньої межі екрана:
Left - її значення визначає відстань (у пікселях)від лівоїмежі вікна до лівої межі екрана.
Дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв (наприклад, з клавіатури або від датчика температури) або від іншої програми, аюо з іншого джерелаь (наприклад, з текстового файлу), називають вхідними (початковими) даними. Деякі програми працюють без вхідних даних.
Під час виконання програми утворюється і опрацьовується й інші дані, які називають порожними даними.
Мову, яку використовують для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, називають мовою програмування.
Кожна мова програмування має такі складові:
- Алфавіт - множина символів, з яких утворювати слова і речення цієї мови.
- Словнк - набір слів, які використовуються в цій мові.
- Синтаксис - правила складання і запису мовних кострукцій: не словникових слів і речень.
- Семантику - встановлене однозначне тлумачення мовних конструкцій, правил їх виконання.
- текстового редактора для введення і редагування тексту програм;
- компілятора для перекладу програми з мови програмування Object Pascal на мову конад, які може виконати процесор комп'ютера;
- засобів налагодження програми для пошуку в ній помилок;
- довідкової системи
Форма - це об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти, зокрема, кнопки, поля, меню, смуги прокручування та ін. Під час виконання проекту форма відкривається як вікно прикладної програми, виконання проекту форма відкривається як вікно прикладної програми, на якому всі об'єкти .розміщення на формі.
Приклади деяких властивостей форми :
Name - її знфчення визначає ім'я форми як об'єкта:
Caption - її значення визначає текст у рядку заголовка форми:
Color - її значення визначає колір фону форми:
Heiqht - її знячення визначає висоту вікна в пікселях (піксель - це точка графічного зоображення на екрані ):
Width - її значення визначає ширину вікна в пікселях:
Top - її значення визначає відстань (у пікселях) від верхньої межі вікна до верхньої межі екрана:
Left - її значення визначає відстань (у пікселях)від лівоїмежі вікна до лівої межі екрана.
Комментарии
Отправить комментарий