Інтернет-маркетинг (internet marketing) — це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару (сайту) в мережі і його ефективного просування з метою продажу.
Основні інструменти інтернет-маркетингу:
SEO-оптимізація (просування в пошукових системах);
e-mail-розсилка;
реклама в соціальних мережах;
контекстна реклама;
банерна реклама;
арбітраж трафіку.
Класичний (традиційний) маркетинг – це процес визначення та ефективного задоволення потреб окремих споживачів і споживчої аудиторії в цілому.
Основне завдання – надання і просування товарів і послуг споживачам та встановлення прямих взаємин з клієнтом з вигодою для компанії.
Правила веб-маркетингу досить прості: розібратися в них можна за кілька годин, але знання основ ще не означає, що вам вдасться продуктивно застосувати їх практично (так само як знання правил шахової гри ще не робить з вас гросмейстера).
В ідеалі справою просування і розкручування товарів в інеті повинні займатися професіонали. Сьогодні послуги інтернет-маркетингу надають власникам сайтів спеціальні агентства і студії, яких у мережевому просторі стає з кожним днем все більше.
Ефективний маркетинг в Інтернеті (e-marketing) складається з наступних компонентів:
Продукт (товар). Обов'язкова умова: те, що реалізується через мережеві ресурси, повинне відрізнятися якістю або якимись унікальними властивостями, щоб конкурувати з іншими сайтами і звичайними магазинами.
Ціна. Вважається, що в інтернеті ціни дещо нижчі, ніж в «реалі».
Просування – багаторівнева розкрутка як самого сайту, так і окремих товарів. Цей елемент включає цілий арсенал інструментів SEO, контекстну, інтерактивну і банерну рекламу, роботу з громадами в соцмережах і блогами.
Точка продажу – власне сайт. Функціональний ресурс повинен мати оригінальний дизайн, якісну навігацію, юзабіліті вищого рівня.
Важливу роль відіграють і інші складові частини: цільова аудиторія, контент (вміст), залучення відвідувачів на маркетингові процеси.
Стратегія інтернет-маркетингу передбачає поетапну роботу над визначенням потреб аудиторії, створенням і просуванням контенту, залученням відвідувачів в активні процеси придбання.
Залучення – ключовий показник ефективності сучасного web-маркетингу. Цей елемент показує ступінь зацікавленості користувачів вашим сайтом і, в кінцевому рахунку, визначає успіх комерційного підприємства.
Перш ніж починати просування ресурсу, слід визначити його цільову аудиторію і потреби кожного клієнта, який прийшов на ваш інтернет-сайт. Тільки в цьому випадку можливе збільшення конверсії ресурсу і отримання прибутку.
Переваги Інтернет-маркетингу
Нижче розглянемо 3 головні та очевидні переваги сучасного інтернет-маркетингу:
Інформативність. Споживач отримує максимум необхідної інформації про послуги і продукти: щоб зацікавити клієнта, відомості про товар повинні бути не тільки абсолютними, але і оригінальними (унікальними).
Висока результативність у порівнянні з традиційною рекламою. Звичайна реклама в ЗМІ та на білбордах коштує дорого і часто не окупає себе: охоплення аудиторії широкий, але не продуктивний. Така реклама «на широку ногу» використовується скоріше як іміджева, тобто служить для підтримки інтересу (упізнавання) будь-якого бренду або компанії. Просування товарів і послуг в інтернеті працює за іншим принципом: відвідувач сам знаходить таку рекламу, втягуючись у процес у той момент, коли набирає в рядку пошуку певні слова та словосполучення.
Велике охоплення цільової аудиторії. Кількість споживачів конкретного продукту в Інтернеті нічим не обмежена: в теорії – це всі користувачі Інтернету, оскільки зробити замовлення на придбання товарів і послуг можна з будь-якої точки планети.
Інструменти онлайн-маркетингу, які довели свою ефективність для залучення клієнтів в інтернет-бізнес
Основні цілі web-маркетингу:
збільшення трафіку (відвідуваності) сайту;
запуск, просування і реалізація нових послуг і товарів;
підвищення впізнаваності бренду;
поліпшення іміджу компанії.
В глобальному сенсі метою даного маркетингу є заробіток на своєму сайті (блозі), монетизація* бази фоловерів.
ЕРГОНОМІКА РОЗМІЩЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ НА ВЕБ-СТОРІНЦІ. ПОНЯТТЯ ПРОСУВАННЯ ВЕБ-САЙТІВ І ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ
ЕРГОНОМІКА РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТІВ НА ВЕБ-СТОРІНЦІ Дизайн веб-сайту, як і дизайн комп’ютерних презентацій, базується на законах ком- позиції, колористики та ергономіки . Вимоги до ергономіки веб-сайту обумовлені призна- ченням сайтів та особливостями сприйняття відомостей, що подаються у вікні браузера . У процесі створення веб-сайту важливо спланувати його структуру так, щоб ко- ристувачам Інтернету було максимально зручно працювати з вашим сайтом . Ергономіка (грец . έUJR9 — праця, QώPR9 — закон) — це наука, яка вивчає особ- ливості виробничої діяльності людини з метою забезпечення ефективності, безпеки та зручності цієї діяльності . Ергономічний сайт — це сайт, що забезпечує необхідні зручності відвідувачеві, зменшує фізичну та психологічну втому, зберігає здоров’я та працездатність . Складовою частиною ергономіки сайту є ступінь зручності та простоти веб-сайтів у використанні для користувача без потреби проходження спеціального навчання . Будь-яка людина повинна мати можливість інт...
Комментарии
Отправить комментарий