К основному контенту

Що таке інтернет маркетинг

Інтернет-маркетинг (internet marketing) — це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару (сайту) в мережі і його ефективного просування з метою продажу. Основні інструменти інтернет-маркетингу: SEO-оптимізація (просування в пошукових системах); e-mail-розсилка; реклама в соціальних мережах; контекстна реклама; банерна реклама; арбітраж трафіку. Класичний (традиційний) маркетинг – це процес визначення та ефективного задоволення потреб окремих споживачів і споживчої аудиторії в цілому. Основне завдання – надання і просування товарів і послуг споживачам та встановлення прямих взаємин з клієнтом з вигодою для компанії. Правила веб-маркетингу досить прості: розібратися в них можна за кілька годин, але знання основ ще не означає, що вам вдасться продуктивно застосувати їх практично (так само як знання правил шахової гри ще не робить з вас гросмейстера). В ідеалі справою просування і розкручування товарів в інеті повинні займатися професіонали. Сьогодні послуги інтернет-маркетингу надають власникам сайтів спеціальні агентства і студії, яких у мережевому просторі стає з кожним днем все більше. Ефективний маркетинг в Інтернеті (e-marketing) складається з наступних компонентів: Продукт (товар). Обов'язкова умова: те, що реалізується через мережеві ресурси, повинне відрізнятися якістю або якимись унікальними властивостями, щоб конкурувати з іншими сайтами і звичайними магазинами. Ціна. Вважається, що в інтернеті ціни дещо нижчі, ніж в «реалі». Просування – багаторівнева розкрутка як самого сайту, так і окремих товарів. Цей елемент включає цілий арсенал інструментів SEO, контекстну, інтерактивну і банерну рекламу, роботу з громадами в соцмережах і блогами. Точка продажу – власне сайт. Функціональний ресурс повинен мати оригінальний дизайн, якісну навігацію, юзабіліті вищого рівня. Важливу роль відіграють і інші складові частини: цільова аудиторія, контент (вміст), залучення відвідувачів на маркетингові процеси. Стратегія інтернет-маркетингу передбачає поетапну роботу над визначенням потреб аудиторії, створенням і просуванням контенту, залученням відвідувачів в активні процеси придбання. Залучення – ключовий показник ефективності сучасного web-маркетингу. Цей елемент показує ступінь зацікавленості користувачів вашим сайтом і, в кінцевому рахунку, визначає успіх комерційного підприємства. Перш ніж починати просування ресурсу, слід визначити його цільову аудиторію і потреби кожного клієнта, який прийшов на ваш інтернет-сайт. Тільки в цьому випадку можливе збільшення конверсії ресурсу і отримання прибутку. Переваги Інтернет-маркетингу Нижче розглянемо 3 головні та очевидні переваги сучасного інтернет-маркетингу: Інформативність. Споживач отримує максимум необхідної інформації про послуги і продукти: щоб зацікавити клієнта, відомості про товар повинні бути не тільки абсолютними, але і оригінальними (унікальними). Висока результативність у порівнянні з традиційною рекламою. Звичайна реклама в ЗМІ та на білбордах коштує дорого і часто не окупає себе: охоплення аудиторії широкий, але не продуктивний. Така реклама «на широку ногу» використовується скоріше як іміджева, тобто служить для підтримки інтересу (упізнавання) будь-якого бренду або компанії. Просування товарів і послуг в інтернеті працює за іншим принципом: відвідувач сам знаходить таку рекламу, втягуючись у процес у той момент, коли набирає в рядку пошуку певні слова та словосполучення. Велике охоплення цільової аудиторії. Кількість споживачів конкретного продукту в Інтернеті нічим не обмежена: в теорії – це всі користувачі Інтернету, оскільки зробити замовлення на придбання товарів і послуг можна з будь-якої точки планети. Інструменти онлайн-маркетингу, які довели свою ефективність для залучення клієнтів в інтернет-бізнес Основні цілі web-маркетингу: збільшення трафіку (відвідуваності) сайту; запуск, просування і реалізація нових послуг і товарів; підвищення впізнаваності бренду; поліпшення іміджу компанії. В глобальному сенсі метою даного маркетингу є заробіток на своєму сайті (блозі), монетизація* бази фоловерів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

СТВОРЕННЯ САЙТУ ЗАСОБАМИ ОНЛАЙН-СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ВМІСТОМ ВЕБ-САЙТІВ

З 9-го класу ви знаєте, що розробка веб-сайтів складається з кількох етапів . Ці ета- пи подібні до етапів розв’язування задач із використанням комп’ютера . Нагадаємо їх: 1 . Постановка завдання . На цьому етапі визначається мета створення сайту, його основна тематика, аудиторія потенційних відвідувачів, перелік сервісів для розміщення на сайті та ін . 2 . Визначення внутрішньої структури сайту . На цьому етапі складається перелік розділів сайту для формування системи навігації та список веб-сторінок, визнача- ються зв’язки між ними . Результатом повинна стати мапа (карта) сайту — схема, що візуально відображає ієрархію сторінок сайту, зв’язки та переходи між ними . 3 . Розробка структури веб-сторінок . На цьому етапі створюється макет веб-сторінок — схема розташування на сторінках основних блоків: заголов- ка, блоків навігації, інформаційних і рекламних блоків, підвалу тощо . 4 . Розробка дизайну сторінок сайту . Дизайн сторінок включає набір значень властивостей текстових і гра

ЕРГОНОМІКА РОЗМІЩЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ НА ВЕБ-СТОРІНЦІ. ПОНЯТТЯ ПРОСУВАННЯ ВЕБ-САЙТІВ І ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

ЕРГОНОМІКА РОЗМІЩЕННЯ ОБ’ЄКТІВ НА ВЕБ-СТОРІНЦІ Дизайн веб-сайту, як і дизайн комп’ютерних презентацій, базується на законах ком- позиції, колористики та ергономіки . Вимоги до ергономіки веб-сайту обумовлені призна- ченням сайтів та особливостями сприйняття відомостей, що подаються у вікні браузера . У процесі створення веб-сайту важливо спланувати його структуру так, щоб ко- ристувачам Інтернету було максимально зручно працювати з вашим сайтом . Ергономіка (грец . έUJR9 — праця, QώPR9 — закон) — це наука, яка вивчає особ- ливості виробничої діяльності людини з метою забезпечення ефективності, безпеки та зручності цієї діяльності . Ергономічний сайт — це сайт, що забезпечує необхідні зручності відвідувачеві, зменшує фізичну та психологічну втому, зберігає здоров’я та працездатність . Складовою частиною ергономіки сайту є ступінь зручності та простоти веб-сайтів у використанні для користувача без потреби проходження спеціального навчання . Будь-яка людина повинна мати можливість інт

Розміщення мультимедійних файлів в інтернеті

     В Інтернеті є значна кількість сайтів, що надають послуги з розміщення мультимедійних файлів. Зазвичай для розміщення файлів на сайтах потрібно мати відповідний акаунт.      Одним з розповсюджених сервісів для розміщення відеофільмів є  YouTube  (https://www.youtube.com). Для завантаження фільмів  на сайт  YouTube  потрібно створити власний канал, який у подальшому буде містити добірку відеофайлів користувача. Користувач може керувати доступом до перегляду кожного з відеофайлів, установлюючи певний рівень конфіденційності.       Значна частина редакторів відео мають зособи для розміщення відеофільмів в Інтернеті, наприклад такі програми, як  Кіностудії Windows  та  OpenShot.      Мультимедійні файли, призначені для розміщення в Інтернеті, називають подкастами, а тих, хто створює такі файли,  подкастерами.